خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور فرارسیدن روز ملی جمهوری هند را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۸۶

رییس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به رییس‌جمهور و نخست وزیر هند، فرارسیدن روز ملی جمهوری هند را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در پیام تبریک به رییس‌جمهور و نخست وزیر هند، بر تعمیق و گسترش روابط دو کشور در همه زمینه‌ها در راستای منافع دو ملت تاکید کرد.

در متن پیام رییس‌جمهور به «رام نات کوویند» همتای هندی‌ آمده است: فرارسیدن روز ملی جمهوری هند را به جناب‌عالی صمیمانه تبریک می‌گویم.

رئیس جمهور در این پیام ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری هند به عنوان دو کشور دارای فرهنگ غنی و تمدن‌های کهن در قاره آسیا، همواره از روابطی ممتاز برخوردار بوده‌اند و بی‌تردید در دوران کنونی نیز با اندوخته‌های گذشته، صفحه جدیدی از روابط را رقم خواهند زد. جمهوری اسلامی ایران از اراده و آمادگی لازم برای گسترش و تعمیق روابط در همه زمینه‌ها با جمهوری هند برخوردار است.

وی در پایان این پیام سلامتی و موفقیت رییس‌جمهور و بهروزی مردم جمهوری هند را آرزو کرد.

همچنین در متن پیام سیدابراهیم رئیسی به «نارندرا مودی» نخست وزیر جمهوری هند آمده است: فرا ر سیدن روز ملی کشورتان را به جناب‌عالی و ملت بزرگ جمهوری هند صمیمانه تبریک می‌گویم.

رییس‌جمهور در این پیام ابراز امیدواری کرد که در سایه اشتراکات غنی فرهنگی و تمدنی و روابط دیرینه دو کشور، همکاری‌های فیمابین با همت و تلاش مضاعف مقامات عالی دو کشور در همه عرصه‌ها بیش از گذشته و در راستای منافع دو ملت گسترش و تحکیم یابد.

وی ادامه داد: سلامتی و موفقیت آن‌جناب و شادکامی مردم جمهوری هند را آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز