خبرگزاری کار ایران

کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با ایلنا:

منتظر نامه مکتوب موافقت دولت با طرح رتبه‌بندی معلمان هستیم/ ایرادات مدنظر شورای نگهبان در کمیسیون آموزش برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۵۱

عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: ایراد شورای نگهبان ناظر به اصل ۷۵ قانون اساسی و موضوع بار مالی برای دولت بوده است

علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره بازگشت طرح رتبه‌بندی معلمان از شورای نگهبان به مجلس گفت: ایراد شورای نگهبان ناظر به اصل ۷۵ قانون اساسی و موضوع بار مالی برای دولت بوده است؛ همچنین ایرادات دیگری در حوزه ویرایش نگارشی به طرح وارد داشت.

وی در رابطه با موافقت دولت با این طرح در صحن علنی و چرایی رد طرح توسط شورای نگهبان عنوان کرد: شورای نگهبان معتقد است که اعلام موافقت دولت به صورت شفاهی بوده است و شورای نگهبان معتقد است که این موافقت باید به صورت مکتوب اعلام شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در رابطه با زمان به صحن آمدن مجدد این طرح، بیان کرد: به منظور تأمین نظر شورای محترم نگهبان ایرادات نگارشی موجود در طرح در کمیسیون برطرف شده است و اکنون منتظر ارسال نامه مکتوب اعلام موافقت دولت با اجرای این طرح هستیم تا طرح به صحن آمده و پس از اصلاح باردیگر به شورای نگهبان ارسال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز