خبرگزاری کار ایران

بیانیه سفارت کشورمان در ارمنستان در خصوص مقررات مقابله با شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۶۷

سفارت کشورمان در ایروان، بیانیه‌ای را در خصوص ضرورت توجه هموطنان به مقررات وضع شده از سوی دولت ارمنستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا صادر کرد.

به گزارش ایلنا، بیانیه سفارت کشورمان به شرح زیر است:

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان به آگاهی هموطنان گرامی می‌رساند که مراجع ذیصلاح جمهوری ارمنستان بر اساس اختیارات قانونی خود صلاحیت اعمال قرنطینه برای افراد مبتلا به کرونا، مشکوک به ابتلا به کرونا و نیز افرادی که با مبتلایان در تماس بوده‌اند را دارند.

نقض قوانین قرنطینه می‌تواند منجر به تشکیل پرونده اداری و اعمال مجازات‌هایی شود. در صورتی که نقض قوانین قرنطینه سبب آسیب به سلامتی دیگران شود، موجب تشکیل پرونده کیفری خواهد شد و بر اساس شدت آسیب وارده به دیگران مستوجب مجازات‌های مختلف خواهد بود.

مراجع قانونی جمهوری ارمنستان، می‌توانند از افرادی که لازم است قرنطینه شوند، درخواست نمایند با امضای فرم‌های لازم، اطلاع یافتن خود از مقررات قرنطینه و عواقب نقض آن را تأیید کنند.

یک نمونه از فرم‌های مربوط به قرنطینه که در آن به مقررات مورد نظر اشاره شده، برای آگاهی هموطنان به پیوست ارسال می‌گردد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان با آرزوی سلامتی برای هموطنان و مردم کشور دوست و همسایه ارمنستان، از همه هموطنان عزیز انتظار دارد در راستای حفظ سلامتی خود و رعایت حقوق دیگران و با توجه به تحولات ناشی از شیوع سویه جدید ویروس کرونا، مقررات وضع شده از سوی مراجع مسئول در هر دو کشور را به دقت رعایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز