خبرگزاری کار ایران

سرتیپ صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی خارگ بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۵۹

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی خارگ ضمن ارزیابی توان رزم و قدرت دفاعی این گروه پدافندی از سایت‌ها و مواضع این یگان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد که در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی خارگ حضور یافته بود، با بیان اینکه امروز شاهد تغییرات بسیار سازنده و پیش‌برنده در ساختار پدافندی مناطق و گروه‌های پدافندی هستیم، گفت: تحولات شگرف، به‌روز و فناورانه نیروی پدافند هوایی گواه بر این واقعیت است که باید در مواجهه با تهدیدات نوین دشمن، سیستم یکپارچه پدافندی کشور نیز همسو با این تهدیدات با تجهیزات، تسلیحات و سامانه‌های پیشرفته هر روز با صلابت‌تر از گذشته ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: نیروی انسانی سرزنده، متخصص، پویا و با ایمانی که در نیروی پدافند هوایی با تمام قوا تامین امنیت آسمان ایران را به ارمغان آورده‌اند و در برابر تمام تهدیدات ایستادگی کرده‌اند تنها رمز موفقیت و اقتدار این نیرو است.

به گفته فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش،‌ دغدغه‌ اصلی مجموعه پدافند هوایی آسایش امنیت و آسودگی خاطر هموطنان عزیزمان است.

صباحی‌فرد ضمن بازدید از سایت‌های موشکی، مواضع پدافندی، قرارگاه سربازی، درمانگاه و بیمارستان صحرایی، آمادگی عملیاتی تجهیزات و نیروی انسانی گروه پدافند هوایی خارگ را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز