خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه کارگر به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۰۸۰

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در بیانیه‌ای تاکید کرد:

به گزارش ایلنا، بیانیه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر ولیال عشر

دهه فجر انقلاب اسلامی، سند عزتمندی و طلیعه پیروزی مستضعفان برابر مستکبران و یک پدیده منحصر به فرد و مظهر شکوه و عظمت ملت شریف ایران است.

انقلاب اسلامی، یک حقیقت برخاسته از سند الهی است و تا هنگامیکه متکی بر ایمان، عشق و علاقه مردم است، اگر قدرت های جهانی با یکدیگر متحد شوند، نمی‌توانند صدمه‌ای به این انقلاب و مردم وارد کنند.

بار دگر زمستان این سرزمین، با گل کردن شکوفه های فجر انقلاب بهاری شد و دهه فجر، فرصتی برای نمایش نماد قدرت و اقتدار ملی مقابل توطئه مستکبران و یادآوری تجلی حماسه غرورآفرین مردم ایران اسلامی، در خلق شور و شعور تاریخی برای تحقق آرمان ها و ارزش های دینی و ملی مردم قهرمان ایران است.

کارگران ایران‌زمین، که از روزهای اولیه انقلاب همراه با مردم در میدان مبارزه بوده و از السابقون بوده‌اند و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای تولید و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از تمام توان و قدرت خود مایه گذاشتند و در حال حاضر در جنگ اقتصادی در سنگ تولید مقتدرانه پای کار ایستاده‌اند.

آری، کارگران همرنگ و همدل و با اخلاصی آکنده از شور و عشق الهی، در تداوم راه و خون‌بهای شهدای والامقام به پاسداشت این دهه مبارک گردهم می‌آیند، تا ندای عدالتمندانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و آرزوی عافیت برای هموطنان گرامی، به ویژه مدافعان سلامت و ضرورت رعایت کلیه توصیه های بهداشتی با تاکید بر استمرار حضور یکپارچه و پرشکوه همه دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی علی‌الخصوص قشر شریف همیشه در صحنه کارگر دعوت می‌کند، برای دفاع از آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، در کلیه مراسمات و برنامه های اعلامی از سوی ستاد دهه فجر و ادارات و نهادها و تشکل‌ها، شرکت فعال و پرشور داشته و وفاداری و اعتماد عمیق خود را با نهضت اسلامی به نمایش بگذارند.

دهه فجر، سالروز حماسه پرشکوه و همیشه ماندگار انقلاب اسلامی ایران مبارک.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز