خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس جمهور:

تکریم خانواده شهدا و جانبازان در دستور کار مسئولین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۱۵۹

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر لزوم صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان و ایده شهداء گفت: صیانت از آرمان شهیدان رسالتی است که اگر بخوبی ایفا شود، ‌انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود با شتاب به پیش رفته و اثر بخش‌تر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در جلسه شورای مشاوران وزراء و روسای دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران، اظهار داشت: پیگیری فرهنگ ایثار و شهادت باعث می‌شود تا قطار انقلاب و مدیریت کشور از ریل پیشرفت و تعالی خارج نشود.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: صیانت از آرمان شهیدان، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری کرده و تلاش کنیم ارزش‌های شهیدان را به پدیده‌ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل نماییم.

مرتضوی با تجلیل از رشادت‌ها و ایثار شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با کمترین هزینه بزرگترین نتیجه را در جغرافیای جهانی رقم زد و لدا امروز در تداوم راه شهیدان، وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای تجلیل و خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهیدان، اظهار داشت: تکریم خانواده شهیدان و جانبازان وظیفه است که همه مسئولین باید همواره آنرا در برنامه‌ها و دستور کار خود داشته باشند.

وی افزود: معتقدم حضور در جمع خانواده شهیدان اثر تربیتی دارد و خدمت رسانی و قدردانی از صبر و فداکاری فرزندان و همسران شهدا موجب روحیه و برکت است.

مرتضوی با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق ایثارگران، گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا ایثارگران عزیز در دستیابی به حقوق خود مشکلی نداشته باشند.

در این جلسه تعدادی از مشاوران وزراء در سخنانی دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای تقویت ساختار حوزه ایثارگری و حمایت از حقوق ایثارگران مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز