خبرگزاری کار ایران

امیر آشتیانی از شرکت صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵۸۱

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راس هیئتی با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران اصفهان از قسمت‌های مختلف این صنعت بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های این صنایع آشنا شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه این بازدید در جمع مدیران شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، اظهار کرد: حضور در این شرکت افتخار، توفیق و سعادت بزرگ برای بنده است.

وی تصریح کرد: آنچه همیشه برای ما راهگشا بوده، این است که اعتقاد داشته باشیم بدون اذن خداوند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و هرچقدر اعتقادمان به خدا و اهل بیت محکم باشد، در انجام فعالیت‌ها و اقدامات موفق خواهیم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ابراز خرسندی از اقدامات، فعالیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندهای شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران افزود: با توجه به نوع کار و فعالیت، سعی و تلاش مجاهدانه متخصصان شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، اقدامات ارزشمندی انجام شده است که بی‌شک آینده متعلق به شما خواهد بود و مسیر بسیار روشی ندر پیش رو خواهید داشت.

در ابتدای این بازدید مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران در خصوص فعالیت‌های این شرکت و آخرین دستاوردها و توانمندهای آن گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز