خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در جریان تشییع دو شهید گمنام در وزارت کشور:

قدم در راه شهدا بدون ایستادگی امکان پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۳۴۴

امام جمعه موقت تهران گفت: ملت ما با ایستادگی قله‌ها را فتح کردند و قدم در راه شهدا بدون ایستادگی امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم تشییع شهدای گمنام در محل وزارت کشور گفت: ایام شهادت بانوی فرزانه جهان اسلام و همسر برترین شهید عالم، امیر المومنین علی ابن ابیطالب(ع) است. همچنین ایام شهادت مادر بزرگ‌پرچم‌دار کربلا حضرت ام‌البنین است.

وی ادامه داد: وزارت کشور مفتخر است در ایام شهادت ام‌البنین به استقبال دو شهید بزرگ و گرانقدر برود، و دو شهید بزرگوار را با عناوین هادی و حامد در کنار خویش داشته باشد. شهدا ایستادند تا به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: برداران و خواهران بزرگوار، شناخت مسیر مهم است اما رمز عزت، ایستادگی در راه است و امروز بیش از هر زمان به این راه نیاز داریم.

وی خاطر نشان کرد: شهدا راه را باز کردند و این وظیفه ما است که ایستادگی را ادامه دهیم، به هر میزان که ایستادگی افزایش یابد فشار استکبار بیشتر می شود ، می‌بینید گلوله باران مردم یمن و غزه را؟

ابوترابی فرد تاکید کرد: ملت ما با ایستادگی قله‌ها را فتح کردند و قدم در راه شهدا بدون ایستادگی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: اگر مشاهده می‌‌ کنید بیش از ۴دهه از کار شهدا، امروز در وزارت کشور یک فرزند مکتب شهدا مسئولیت دارد، این راهی است که شهدا گشوده‌اند.

ابوترابی فرد گفت: مگر ملتی بدون امید، نشاط و اراده و بدون رویارویی با تنگنا و مشکلات به پیروزی دست یافته است؟ در کدام نقطه تاریخ این را داریم.

وی افزود: شهدا در مقابل سختی‌ها ایستادند و پیروزی را در آغوش کشیدند و امیدوارم در زیر پرچم اسلام و فرماندهی کل نیروهای مسلح دنیای اسلام، همچنان ثابت قدم حرکت کنیم و به عزت و افتخار دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز