خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

نیروهای سپاه برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۵۱۶

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق آسیب دیده از سیل اخیر در میناب بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سلامی صبح امروز (۱۹ دی ماه) در این بازدید گفت: نیروهای سپاه در استان هرمزگان همراه با گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده از سیل در رودان و میناب بسیج شده اند و واحدهای مهندسی سپاه در تلاشند در صورت وقوع سیل دوباره، مسیرهای رودخانه به روستاها را مسدود کنند.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه همچنین با اعزام واحدهای مهندسی، بازگشایی مسیرها، ترمیم نقاط آسیب دیده، ارائه کمک‌های معیشتی به مردم، تعمیر وسایل آسیب دیده و شست و شوی فرش‌ها و موکت‌های مردم با ماشین‌های رفع آلودگی را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز هم نیروهای سپاه در تلاشند برای سه روستای تُمبِک، مازِغ بالا و مازِغ پایین در میناب که دشواری‌های زیادی دارند، دستگاه‌ها و لوازم خانگی آسیب دیده مردم را تامین و مسیرهای آسیب دیده را هم ترمیم کنند.

به گفته سردار سلامی، سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم مسئولیت رسیدگی به وضعیت مناطق آسیب دیده از سیل رودان و اطراف میناب را به عهده دارند.

در این سفر سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و چند تن از فرماندهان استانی وی را همراهی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز