خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عدالت اداری:

شهید سلیمانی از صمیم قلب مطیع ولایت فقیه بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۶۸۰

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: شهید سلیمانی ولایت مدار بود اما هیچ گاه از ولایت فقیه به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی و در دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: علیرغم اینکه دو سال از شهادت شهید سلیمانی می‌گذرد اما عشق و محبت مردم نسبت به ایشان روز افزون است و شوق و حرارت میل به ایشان به قوت خود باقی است.

رئیس دیوان عدالت اداری سه ویژگی مردمداری، ولایت مداری و اخلاص در عمل را رمز ماندگاری شهید سلیمانی دانست و افزود: این شهید بزرگوار در طول سالیان بعد از انقلاب، هیچ گاه خود را از مردم جدا ندید و خداوند ظرفیت خدمت به مردم را به وی عطا کرده بود و همین امر موجب مودت و دوستی بیشتر شهید سلیمانی با مردم بود.

مظفری گفت: شهید سلیمانی هیچ گاه از ولایت فقیه به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرد، تبعیت از ولایت اهل بیت (ع) و ولایت فقیه را در همه شئون زندگی سر لوحه خود قرار داده بود و از صمیم قلب مطیع ولایت فقیه بود.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان اخلاص در عمل و گفتار را از ویژگی‌های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: اخلاص و مردمداری‌اش او را محبوب قلب‌های ملت ایران ساخت و او را عزیز مردم کرده بود و هر قدمی که بر می داشت رضای خدا را در نظر داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز