خبرگزاری کار ایران

صباغیان در تذکر آیین‌نامه‌ای مطرح کرد:

لزوم قرائت نتایج تفحص های گذشته مجلس در کنار ارائه تقاضای تحقیق و تفحص‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۷۱

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با استناد به آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: در راستای تأثیرگذاری نتایج تحقیق و تفحص‌ها بهتر است که گزارشی از نتایج تفحص‌های گذشته مجلس در کنار قرائت تقاضاهای جدید اعلام و ارائه شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی به استناد بندهای (۷)، (۸) و (۱۱) ماده (۲۱) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: ضمن تشکر از رئیس و هیأت رئیسه به دلیل برگزاری جلسات مستمر نظارتی مجلس در روزهای سه‌شنبه پیشنهاد می‌کنم در کنار گزارش‌های تحقیق و تفحصی که قرائت می‌شود، یک گزارش از نتیجه تفحص‌هایی که در قبل انجام گرفته نیز ارائه شود.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس افزود: تحقیق و تفحص از اقدامات و وظایف مهم نظارتی مجلس است و ارائه گزارش همزمان از تفحص‌ها و نتایج از تحقیق و تفحص‌های گذشته می‌تواند تأثیرات بیشتری داشته باشد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: برای قرائت نتایج تحقیق و تفحص هایی گه در گذشته انجام شده نیاز به اصلاح آیین‌نامه داخلی است اما در اینکه تفحص‌ها باید به صورت دقیق انجام شود و به نتیجه نهایی برسد، بسیار مصمم هستیم که کار نظارتی مجلس به صورت دقیق و کامل انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز