خبرگزاری کار ایران

باقری در پایان نشست امروز کمیسیون مشترک برجام مطرح کرد؛

تاکید طرفین برجام بر اولویت رسیدگی به موضوع رفع تحریم‌ها در دور هشتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۲۳۱

مذاکره کننده ارشد ایران گفت: نکته مهم در این نشست کمیسیون مشترک این بود که نمایندگان کشورهای مختلف بر اهمیت اولویت داشتن رسیدگی به موضوع رفع تحریم‌ها و همینطور موضوع راستی آزمایی و تضمین در دور هشتم گفت‌وگو‌ها تاکید داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی باقری کنی در جمع‌بندی از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام گفت: امروز نشست کمیسین مشترک در آغاز دور هشتم گفت‌وگوهای وین برگزار شد. در این نشست طرف‌های مختلف از جمله هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام بر موفقیت آمیز بودن دورقبلی مذاکرات تاکید داشته و اذعان کردند که پیشرفت‌های خوبی در دور قبلی مذاکرات حاصل شده و چهارچوب مناسبی برای پیشبرد گفت‌وگوها فراهم شده است.

وی افزود: نکته مهم در این نشست کمیسیون مشترک این بود که نمایندگان کشورهای مختلف بر اهمیت اولویت داشتن رسیدگی به موضوع رفع تحریم‌ها و همینطور موضوع راستی آزمایی و تضمین در دور هشتم گفت‌وگو‌ها تاکید داشتند. بر همین اساس قرار شد که ما از صبح فردا گفت‌وگوها با موضوع رفع تحریم‌ها و تاکید بر بررسی پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه دو موضوع مهم  راستی آزمایی و تضمین آغاز شود و در ادامه نیز مسائل و موضوعات مرتبط با تحریم‌های مالی و بانکی در کارگروه‌های مشترک مورد بررسی قرار بگیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز