خبرگزاری کار ایران

شریعتی در تذکر آیین نامه ای مطرح کرد؛

ضرورت تسریع در بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید درخصوص طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۶۷

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار تسریع در بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در موردطرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار شد.

به گزارش ایلنا، مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس در جلسه علنی امروز (۵ دی) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری با اشاره به بند ۱۱ ماده ۲۹ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: چند هفته از تصویب طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کارها در مجلس می گذرد؛ طرحی که برای توسعه اشتغال و کسب مجوز برای جوانان راهگشا بوده و در شرایط سخت اقتصادی سبب رفع مشکلات جوانان جویای کار می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس باید گزارش کمیسیون درخصوص این طرح در دستور کار صحن قرار بگیرد، اما متاسفانه چندین هفته عقب افتاده است.

وی ادامه داد: دولت  آقای رئیسی وعده اشتغال داده و مجلس نیز در این خصوص ریل گذاری کرده است. این طرح موجب رفع موانع از سر راه کسب و کارها می شود که مصداق تحقق شعار سال نیز محسوب می شود.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه ای این نماینده گفت:  ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در موردطرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در دستور کار صحن علنی امروز قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز