خبرگزاری کار ایران

سومین سمینار روند انتخاب تکنولوژی رآکتورهای ماژولار کوچک برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۶۴۸

سومین سمینار روند انتخاب تکنولوژی رآکتورهای ماژولار کوچک برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این سمینار باهدف درک بهتر وضعیت فناوری‌های  موجود در کشور و  فرصت‌ها و چالش‌های پیشرو در تاریخ ۶ تا ۸دی‌ماه سال جاری توسط شرکت توسعه کاربرد پرتوها و با همکاری پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای  و شرکت مهندسی و ساخت نیروگاه‌های اتمی(مسنا) به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

معرفی ۱۴ فناوری SMR در حوزه‌های  MMR,MSR,FNS,HTGR,iPWR، کاربری‌های غیر الکتریکال SMR، الزامات ایران برای توسعه SMR  و ارزیابی مدل‌های تجاری دنیا، رویکرد نظام ایمنی در حوزه SMR ، نقش INPRO در توسعه فناوری SMR و نیازسنجی و امکان‌سنجی طراحی و ساخت یک راکتور iPWR از مهم‌ترین سرفصل‌های این سمینار می‌باشند.

علاقه‌مندان به‌منظور انجام فرآیند ثبت‌نام اولیه در سومین سمینار «روند انتخاب تکنولوژی راکتورهای ماژولار کوچک برای ایران»  می‌توانند اطلاعات موردنیاز (نام و نام خانوادگی (فارسی و لاتین)، کد ملی، تلفن همراه، رشته تحصیلی، میزان تحصیلات، محل اشتغال و تلفن محل کار/ثابت) را به آدرس ایمیل pr@iradco.ir ارسال نمایید. با توجه به محدودیت ظرفیت، پذیرش/عدم پذیرش بر اساس اولویت‌بندی‌های سمینار از طریق ایمیل به اطلاع می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز