خبرگزاری کار ایران

حاجی بابایی در تذکر شفاهی:

حقوق بازنشستگی بر اساس ۲ سال انتهایی اشتغال افراد تصویب خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۲۵۲

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه نظام رتبه بندی معلمان میثاق حاکمیت با معلمان است، گفت: مجلس در نهایت صداقت آنچه را که می توانست برای معلمان انجام داد و ان شاءالله در سال های آینده گام های دیگری نیز برداشته خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: جایگاه معلمان در کشور جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای است و مقام معظم رهبری معلمان را در اوج قله پیشرفت می دانند و اعتقاد دارند هیچ وزارتخانه ای بالاتر از وزارت آموزش و پرورش نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: نظام رتبه بندی معلمان میثاق حاکمیت با معلمان است، قدم بسیار خوبی توسط مجلس شورای اسلامی برداشته شد اگرچه به اندازه انتظار معلمان نبود اما مجلس شورای اسلامی در نهایت صداقت آنچه را که می توانست انجام داد، بی تردید نمایندگان در هر فرصتی هر کمکی که می توانند به فرهنگیان خواهند داشت.

وی افزود: فرهنگیان عزیز؛ شأن و جایگاه شما بالاتر از این حرفا است و مجلس شورای اسلامی و دولت خدمتگزار کار صادقانه شما را قدر می شناسد و پشت شما خواهد ایستاد و در سال های آینده نیز قدم های موثری را برخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازنشستگان عزیز؛ مجلس شورای اسلامی و دولت نگاه عاقلانه و عالمانه ای به شما دارند، قطعا موضوعات شما را پیگیری می کنند.

وی با اشاره به دغدغه افرادی که در آستانه بازنشستگی هستند، افزود: در لایحه بودجه دولت گفته شده که برای حقوق بازنشستگی ۳ سال آخر را مدنظر قرار می دهم، قطعا نگاه مجلس در این باره نگاه عاقلانه و عالمانه‌ای خواهد بود و این موضوع را با توجه به ذهنیت نمایندگان عرض می کنم که این امر با ۲ سال انتهایی تصویب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز