خبرگزاری کار ایران

موسوی در تذکر شفاهی:

با هر خبرنگاری مصاحبه نکنید!/ با حرف‌های مجری صدا و سیما به کل مجلس توهین شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۶۰

نماینده اردبیل با اشاره به اینکه برای هنرمندان کشور احترام خاصی قائل هستم و از آن ها پوزش می طلبم، ادامه داد: تعجب من از صدا وسیما است چرا در شبکه ۵ شب گذشته مجری برنامه مطالبی را نثار من کرد؟ ای کاش مجری در خصوص آن تحقیق می کرد که آیا مصاحبه تحریف شده یا خیر؟ تا مظلوم واقع نشوم.

به گزارش ایلنا، سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز طی تذکری شفاهی، گفت: با توجه به مسئله ای که طی چند روز گذشته دیده ام باید بگویم با هر خبرنگاری مصاحبه نکنید.

وی ادامه داد: چند روز پیش مصاحبه ای با من شد که در آن خبرنگار از من سوال کرد چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات آلات موسیقی تعلق نمی گیرد که پاسخ دادم آیا نان مردم، کالاهای اساسی و معیشت مردم اولویت دارد یا واردات کالاهای این چنینی؟

موسوی با اشاره به اینکه برای هنرمندان کشور احترام خاصی قائل هستم و از آن ها پوزش می طلبم، ادامه داد: تعجب من از صدا وسیما است چرا در شبکه ۵ شب گذشته مجری برنامه مطالبی را نثار من کرد؟ ای کاش مجری در خصوص آن تحقیق می کرد که آیا مصاحبه تحریف شده یا خیر؟ تا مظلوم واقع نشوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم رئیس سازمان صدا و سیما در این خصوص تدبیر خوبی اتخاذ کند زیرا نه تنها به من بلکه به کل نمایندگان اهانت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز