خبرگزاری کار ایران

با حضور شخصیت های برجسته اصولگرا؛

سیزدهمین مجمع عمومی حزب مؤتلفه اسلامی به میزبانی قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۵۱۳

سیزدهیمن مجمع عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، با حضور شخصیت های برجسته سیاسی اصولگرا به میزبانی شهر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سیزدهمین مجمع عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، صبح امروز پنجشنبه ۱۸ آذرماه۱۴۰۰، با شعار «تحقق گام دوم انقلاب در تحزب، جامعه و دولت اسلامی» با حضور اعضای برجسته این حزب سیاسی، برخی از شخصیت های برجسته اصولگرا، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ... برگزار شد.

علاوه بر اعضای ارشد حزب مؤتلفه اسلامی از جمله اسدالله بادامچیان، حمیدرضا ترقی و ...، از جمله شخصیت های حاضر در این مراسم می توان به آیت الله سیدمحمد غروی، آیت الله محسن اراکی، آیت الله محسن فقیهی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام نمازی مشاور امور روحانیت وزیر کشور، حجت الاسلام آقامیری عضو شورای شهر تهران و همچنین برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم، برخی از سفرای کشورهای مختلف از جمله کره شمالی، فلسطین، پاکستان، نیکاراگوئه، سوریه و ... اشاره کرد.

در این مراسم پیام آیت الله العظمی نوری همدانی توسط حجت الاسلام ذاکری دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قم قرائت شد.

در ابتدای این جلسه حسین انواری از اعضای ارشد حزب مؤتلفه اسلامی و رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی این حزب، در سخنانی به تشریح برنامه های تعیین شده برای این گردهمایی پرداخت.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بعنوان سخنران، گزارشی از دوره دوازدهم حزب مؤتلفه اسلامی ارائه و چشم انداز ترسیم شده برای دور سیزدهم این حزب را ترسیم کرد.

در ادامه آیت الله محسن اراکی دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بعنوان سخنران این مراسم، شیوه مطلوب تحزب در جوامع اسلامی را از منظر خود بیان کرد.

قرار است امروز از میان ۷۷ کاندیدای تأیید صلاحیت شده برای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در دوره پنجم، در نهایت ۳۵ نفر انتخاب شوند.

گردهمایی اعضای حزب مؤتلفه اسلامی سراسر کشور در شهر قم، تا عصر امروز در قالب کمیته و کمیسیون های مختلف ادامه خواهد داشت و در نهایت با حضور در حرم حضرت معصومه(س) امشب به پایان خواهد رسید.

حزب مؤتلفه اسلامی در سال ۱۳۴۲ هجری شمسی تأسیس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز