خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

بسیاری از فرایند‌ها باید در کمترین زمان ممکن الکترونیکی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۲۷۴

سومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت با حضور بابائی ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صاحبکار معاون راهبردی قوه قضائیه و جمعی از مدیران سازمان و مجریان این طرح برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حسن بابائی، در سومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی بر شیوه پیاده سازی و راهکار‌های اجرائی نمودن سند تحول به نحو مطلوب تاکید کرد و بیان داشت: سند تحول و تعالی با تعامل و مشاوره مسئولین ارشد قضائی و مرتفع ساختن ایرادات پیش رو در آینده نزدیک به صورت کاملا منسجم تدوین و اجرائی می‌گردد.

بابائی، تصریح کرد: در بحث فن آوری و دیجیتال همفکری مدیران با تجربه ثبت و بهره گیری از نظریات و دیدگاه آنان امری لازم است.

وی افزود: دنیا با شتاب فزاینده به سمت هوشمندسازی در حرکت است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: هوشمند سازی تمامی فرایند‌های ثبت شرکت‌ها، اصلاح روش‌ها و اصلاح برنامه‌های نرم افزاری به صورت الکترونیک از سیاست‌های سند تحول تعریف شده است.

وی افزود: در بازدید‌های میدانی از ثبت شرکت‌ها و مرکز مالکیت معنوی بر این موضوع تاکید شده است که در کمترین زمان ممکن بسیاری از فرایند‌ها الکترونیکی شوند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به تنظیم سند تحول دیجیتال اشاره کرد و افزود: تمهید «سند تحول دیجیتال» و هوشمندسازی تمام فرایند‌های سازمان در دست بررسی است که با شناسایی اولویت‌ها و برنامه ریزی دقیق این سازمان به سمت و سوی هوشمندسازی گام برداشته و این سند جایگاه سازمان ثبت را در بحث فناوری در زمان حال، میان مدت و بلند مدت به تصویر می‌کشد.

در ادامه  صاحبکار، معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان «مردم محور» است، گفت: از آنجایی که سازمان ثبت اسناد و املاک خدمات گسترده‌ای را به شهروندان ارائه می‌دهد از جمله سازمان‌های مهم قوه قضائیه است که مردم باید تحول را در آن لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه معاونت راهبردی وظیفه هماهنگی کلیه برنامه‌های قوه قضائیه را دارد عنوان کرد: نگاه ما در این معاونت برنامه ریزی مشارکتی است، این معاونت با طرح مسائل اصلی در فرایند تدوین برنامه تا عملیاتی شدن سند در کنار سازمان‌های دیگر است تا برنامه به نحو مطلوبی اجرائی شود.

معاون راهبردی دستگاه قضایی با بیان تداوم تشکیل جلسات هفتگی و بهره‌گیری از یک تیم قوی و رصد و همفکری در موضوعات بیان داشت: تا اجرائی شدن سند تحول با سازمان تعامل و همفکری داریم.

در ادامه نشست به بررسی مطالب جلسات گذشته و مسائل آتی پرداخته شد و حاضرین به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در جهت هر چه بهتر پیاده سازی سند تحول و تعالی سازمان پرداختند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز