خبرگزاری کار ایران

نوری در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

مرکز پژوهش‌ها نسبت به اخذ نظرات نمایندگان، دستگاه‌های دولتی و خصوصی، مراکز علمی-دانشگاهی و حوزه‌ی درخصوص طرح صیانت اقدام کند/ زمینه حضور خبرنگاران پارلمانی در صحن و کمیسیون‌ها با گوشی هوشمند فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۵۵۵

نماینده مردم بستان‌آباد طی تذکری خواستار رفع ممنوعیت از ورود گوشی تلفن همراه هوشمند خبرنگاران به مجلس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا نوری قزلجه رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در جلسه صحن علنی امروز در تذکر شفاهی و خطاب به هیئت رئیسه گفت باید اجازه داده شود که خبرنگاران بتوانند با خود گوشی تلفن همراه هوشمند به مجلس بیاورند.

وی همچنین از مرکز پژوهش های مجلس خواست تا باتوجه به ارجاع طرح صیانت از فضای مجازی به این مرکز از نظرات تمامی ذی نفعان و صاحب نظران و کارشناسان استفاده کند.

متن کامل تذکر نوری در جلسه امروز به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

۱- از رئیس جمهور محترم و اعضای تیم اقتصادی دولت تقاضا دارم که از گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به موضوع مذاکرات و نگاه به خارج و شرطی کردن شاخص های اقتصادی نظیر نرخ ارز و تورم با موضوع مذاکرات رفع تحریم ها، خودداری فرمایند و با اتکاء به توان داخلی نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم ، اقدامات جدی و فوری را به عمل آورند.

۲- از وزیر محترم کشور می خواهم از مقدمه چینی شهرداری تبریز و برخی مراجع استانی برای ایجاد تغییرات در تقسیمات کشوری در محل اتصال شهرستان بستان آباد به تبریز، که به شدت احساسات مردم منطقه در حوزه شهرستان بستان آباد را تحریک و جریحه دار می کند، جلوگیری نمایند و به جای این بحث های حاشیه ای تنش زا، موضوع تأسیس بخش شبلی با مرکزیت سعیدآباد را که واجد کلیه شرایط اقتصادی – اجتماعی و جغرافیایی است در دستور کار قرار گیرد.

۳- از وزیر محترم جهادکشاورزی می خواهم نسبت به تأمین علوفه مورد نیاز دامداران بویژه دامداران محترم روستائی و عشایری با نرخ ارز ترجیحی اقدام فراگیر نمایند و در تدوین بودجه ۱۴۰۱ در کنار سازمان برنامه و بودجه به جد پیگیر پایداری ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی باشند.

۴- از وزیر محترم نیرو و رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه درخواست دارم برای رفع کمبود شدید و بحرانی آب شرب در شهرستان بستان آباد، نسبت به اصلاح عنوان ساختمان سد کلقان به احداث تصفیه خانه و خط انتقال آب شرب در بودجه ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

۵- از وزیر محترم راه و شهرسازی و رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه می خواهم نسبت به درج عنوان چهارخطه کردن مسیر بستان آباد – تیکمه داش – قره چمن در بودجه ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

۶- از هیئت رئیسه محترم مجلس می خواهم در جهت توسعه  شفاف سازی  در مجلس و تسریع  خبررسانی در حوزه قوه مقننه، مجوز ورود خبرنگاران محترم به همراه گوشی هوشمند خودشان به صحن مجلس و کمیسیونها را فراهم نمایند. ضمناً مقدمات این کار از دوره قبل فراهم گردیده است.

۷- با عنایت به ارجاع طرح صیانت فضای مجازی به مرکز پژوهشها، از هیئت رئیسه محترم و رئیس محترم مرکز پژوهشهای مجلس می خواهم وفق آئین نامه مجلس، نسبت به اخذ نظرات نمایندگان، دستگاههای دولتی ، مراکز علمی – پژوهشی دانشگاهی و حوزه‌ی و بخش خصوصی اعم از تشکل ها و صاحب نظران بخش اقدام فراگیر نموده و جمعبندی را به کمیسیون مشترک گزارش نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز