خبرگزاری کار ایران

امیر موذنی خبر داد؛

آماده‌باش بیمارستان‌های نیروی زمینی ارتش برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۲۰۷

امیر موذنی گفت: با توجه به مشاهده سویه جدید ویروس کرونا در چند کشور جهان، بیمارستان‌ها و بهداری پادگان‌های نزاجا آماده باش هستند.

به گزارش  ایلنا، امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: در ادامه روند اقدامات نیروی زمینی ارتش در حوزه کرونا، کارکنان اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی در مدت ۲۲ ماه گذشته تا مقطع کنونی همیشه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بوده و همجنان نیز رسالت خطیر خود را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به سویه جدید کرونا در برخی از کشور‌ها افزود: اقدامات پیشگیرانه ویژه‌ای به مراکز درمانی نیروی زمینی ارتش صادر شده تا بتوانیم در مقابله با سویه جدید نیز موفق باشیم.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به لطف خدا و تلاش شبانه روزی همکاران عزیزمان در بیمارستان‌ها و مراکز بهداری پادگان‌ها تاکنون هیچ گونه بیماری ناشی از سویه جدید ویروس مشاهده نشده و جای نگرانی نیست. تمام تمهیدات لازم برای تشدید رعایت دستورالعمل‌ها در سطح مراکز و پادگان‌های نیروی زمینی ارتش در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تیم‌های مجرب پزشکی، نظارتی، طب پیشگیری و روانشناسی اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی بطور مستمر در پادگان‌ها حضور دارند تا تمامی جوانب تحت کنترل باشد.

امیر سرتیپ دوم موذنی با بیان اینکه همچنان غربال گری و تست‌های خوداظهاری در سطح یگان‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر سویه جدید ویروس کرونا وارد کشور شود، انشاءالله مانند گذشته با اقدامات موثر پیشگیرانه از شیوع سویه جدید ویروس کرونا در پادگان‌ها و مراکز آموزشی جلوگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز