خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی درگذشت آیت‌الله سیدرضی شیرازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۷۲۹

مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی، درگذشت فقیه فیلسوف، مفسر برجسته قرآن و مدرس متبحر آثار حکما، حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در پیام تسلیت خود به مناسبت رحلت آیت‌الله سید رضی شیرازی نوشت: رحلت فقیه فیلسوف، مفسر برجسته قرآن، مدرس متبحر آثار حکما حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی موجب غم و اندوه اینجانب شد.

وی ادامه داد: حیات مبارک این نواده خلف میرزای شیرازی بزرگ سراسر تبلور تعلیم و ترویج معارف الهی بود و ایشان همواره کهف امن جوانان مشتاق علوم قرآنی و معارفه کمی حوزه علمیه بود.

لاریجانی یادآور شد: ترور ایشان در بدو انقلاب به دست کینه توزان نیز نشان دهنده نقش اثرگذار ایشان در مبارزات و فرآیند انقلاب است.

 مشاور مقام معظم رهبری اضافه کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به نظر صاحب عصر و زمان حضرت بقیه الله اعظم مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر عالم تشیع برای علاقه‌مندان و بیت داغدار ایشان از خداوند متعال طلب صبر و بردباری می کنم و برای آن عالم وارسته عالی‌ترین مقامات و همنشینی و اولیا الهی را مسئلت می‌کنم.

آیت‌الله سیدرضی شیرازی در سن ۹۳ سالگی چشم از جهان مادی فرو بست و پیکر پاک ایشان امروز در تهران تشییع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز