خبرگزاری کار ایران

به‌مناسبت روز قانون اساسی؛

نشست قانون اساسی و آزادی رسانه در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۷۱۹

دانشکده حقوق و علوم سیاسی و انجمن علمی دانشجویی حقوق ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت ۱۲ آذرماه، روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وبینار حقوق اساسی و آزادی رسانه را برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، دانشکده حقوق و علوم سیاسی و انجمن علمی دانشجویی حقوق ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت ۱۲ آذرماه، روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وبینار حقوق اساسی و آزادی رسانه را برگزار می‌کنند.

در این نشست که به صورت آنلاین برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است محمدرضا ویژه رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع «محدودیت‌های رسانه‌ها در قانون اساسی و تجلی آن در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران»، قدرت الله رحمانی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو سابق هیئت منصفه دادگاه مطبوعات با موضوع «هیئت منصفه در جرایم مطبوعاتی، از قانون اساسی مشروطه تا جمهوری اسلامی» و  قاسم محمدی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و نویسنده کتاب جرم مطبوعاتی با موضوع «سیر تحول مفهوم مطبوعات و جرم مطبوعاتی در حقوق ایران» با دبیری افشین عزیزی دانش آموخته حقوق ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به سخنرانی می‌پردازند.

شرکت در این وبینار که از ساعت  از ساعت ۱۵ تا روز جمعه ۱۲ آذرماه برگزار می‌گردد از طریق لینک منتشر شده در فراخوان نشست و انتخاب گزینه ورود میهمان برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

لینک ورود به وبینار (رایگان):

https://meeting.atu.ac.ir/ch/anjoman-comrig

نشست قانون اساسی و آزادی رسانه در دانشگاه علامه طباطبائی  برگزار می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز