خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نهاجا:

تمرکز جنگ نرم دشمن بر کانون خانواده‌ است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۹۴

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: در حال حاضر ما در جنگ نرم به سر می‌بریم و نشانه‌روی این جنگ دشمن به سوی کانون خانواده‌ها است.

به گزارش ایلنا، امیر علی‌اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در اولین گردهمایی فرماندهان بسیج و مدیران قرآن، عترت و نماز نهاجا ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: در حال حاضر ما در جنگ نرم به سر می بریم و نشانه روی این جنگ به سوی کانون خانواده‌ها می‌باشد.

وی افزود: برای حفظ و حراست از خانواده‌ها و فرزندان نیاز به آموزش و مکتبی جامع و کامل است و قرآن کریم کامل‌ترین و جامع‌ترین مکتب و سلاح برای مقابله با تهدیدات دشمن می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی با تاًسی و توسل از قرآن کریم پیروز شد تصریح کرد: قرآن کریم با توجه به جامعیتی که داراست بهترین سلاح در مقابله با حیله‌های دشمنان است و عدم رعایت اصول قرآن قطعاً لطمه سنگینی به ما وارد خواهد کرد.

امیر طالب زاده افزود: در کنار قرآن کریم ما دارای نیرو هایی همچون بسیج می‌باشیم که با هوشیاری و دیانت انقلابی خود به عنوان نهضتی برگرفته از قرآن پایه گذاری و طرح ریزی شده است که در ارتقاء توان رزم در حوزه‌های جنگ نرم یکی از تاثیر گذار ترین نیروها در مقابله با تهدیدات دشمن می‌باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در نیروهای بسیجی الهی وجود دارد ما امیدواریم بتوانیم در راستای تبیین و تشریح مباحث قرآنی نهایت استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز