خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

فرمانداران و شهرداران از انتصاب فامیلی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۰۷

استاندار تهران گفت: مدیری که دست به انتصاب فامیلی بزند دیگر غم مردم را نمی‌خورد و من به شدت و بدون اغماض با این مورد برخورد می‌کنم.

به گزارش ایلنا، منصوری در نشست فرمانداران استان اظهار داشت: انتخاب بخشدار و معاونان فرمانداری‌ها حتما با انتخاب فرمانداران، اما با هماهنگی استانداری تهران صورت خواهد گرفت و فرمانداران هم بخشداران و معاونان را با ترجیح از میان جوانان انتخاب کنند.

وی ادامه داد: انتصاب فامیلی مردم را از دولت دلسرد می‌کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: یکی از مسائلی که با جدیت پیگیری می‌کنم انتصاب‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها بدون هماهنگی با فرمانداران است و قطعا اجازه نمی‌دهم که مدیری بدون هماهنگی فرماندار در شهرستان منصوب شود.

منصوری سپس گفت: در سفر‌های شهرستانی به هیچ عنوان تشریفات نباید باشد و به هیچ عنوان نباید مردم به دردسر بیفتند و در شرایط کرونایی مدیران شهرستانی نامرتبط با موضوع سفر حضور نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر و منظم جلسات اصلی و محوری در اولویت فرمانداران باشد و برخی جلسات نظیر جلسه مشترک فرماندار، بخشدار و شهردار به مثابه کمربند هم افزایی اجرایی در شهرستان است و در برخی موارد مشاهده شده که کار مردم به واسطه ناهماهنگی بین بخشی دچار وقفه شده است.

استاندار تهران افزود: با توجه به حجم مشکلات شهرستان‌های استان می‌توان وزرا یا معاونان وزیر را در نشست فرمانداران دعوت و به فراخور هر شهرستان مشکلات را مطرح کنیم.

منصوری اظهار داشت: مصوبه‌های سفر‌های شهرستانی از سوی فرمانداران با جدیت پیگیری شود و فرمانداران موظفند حتما پاسخ نامه‌های مردم را حتی منفی هم باشد به صورت شفاهی یا مکتوب بدهند.

وی تاکید کرد: سفر‌های وزیران به شهرستان‌های استان فرصت طلایی و استثنایی برای مطالبه حقوق مردم استان است و باید در این خصوص برنامه ریزی کنیم.

استاندار تهران گفت: در خصوص شبکه مستقل تلویزیونی استان تهران در نشستی که با رئیس سازمان صداوسیما داشتم درخواست کردم تا شبکه پنج سیما به ماهیت اصلی خود که همان پرداختن به موضوع‌های استان تهران است بازگردد و مقرر شد تا زمان تاسیس شبکه مستقل استانی، شبکه پنج کارکردی استانی داشته باشد.

منصوری تصریح کرد: فرمانداران از ارائه گزارش عملکرد به مردم در فضای مجازی غفلت نکنند البته باید مراقبت کنیم تا اقدامات خدای ناکرده نمایشی نباشد، چراکه مردم بهترین داور هستند.

وی ادامه داد: باید نحوه حضور مدیران کل استانی در شهرستان‌ها ارزیابی شود که اساسا چه اندازه مدیرکل استان تهران به صورت میدانی و در صحنه در شهرستان‌های استان حضور داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز