خبرگزاری کار ایران

دنیامالی در نطق میان‌دستور:

برخی از وزرا اظهارات کلی بیان می‌کنند در حالیکه مشکلات مردم با حرف‌‎های کلی حل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۰۱

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: متأسفانه برخی از وزرا اظهارات کلی بیان می‌کنند؛ مانند همین گزارشی که امروز در صحن ارائه شد، فقط مواردی کلی بیان می‌شود در حالیکه مشکلات مردم با حرف‌‎های کلی حل نمی‌شود لذا در این مسیر بایستی از ظرفیت کمیسیون‌های تخصصی مجلس استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، احمد دنیامالی در جلسه صحن علنی امروز (۹ آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به نمایندگان مجلس، عنوان کرد: فردا نشست مشترکی با دولت داریم و سئوال اصلی مردم از ما این است که برای معیشت مردم چه کرده‌‎ایم.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واقعیت این است که ما و دولت در حوزه معیشتی عملکرد قابل دفاعی نداشته ایم، افزود: البته باید پذیرفت دولت هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد و ما باید به دولت فرصت لازم را بدهیم.

وی ادامه داد: دولت با توجه به مشکلات جاری کشور باید به فکر بودجه ۱۴۰۱ و تدوین برنامه هفتم کشور باشد.

دنیامالی با یادآوری اینکه قطعا مجلس در کنار دولت قرار دارد و این موضوع را نیز تا کنون ثابت کرده است، اضافه کرد: در بحث معیشت، کنترل تورم و رونق اقتصادی باز هم به دولت کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: الزامات عملکرد دولت را بایستی مبتنی بر سرعت تصمیم گیری و برداشت موانع تولید دانست. متأسفانه برخی از وزرا اظهارات کلی بیان می‌کنند؛ مانند همین گزارشی که امروز در صحن ارائه شد، فقط مواردی کلی بیان می‌شود در حالیکه مشکلات مردم با حرف‌‎های کلی حل نمی‌شود لذا در این مسیر بایستی از ظرفیت کمیسیون‌های تخصصی مجلس استفاده کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: آن چیزی که امروز در دولت جدید به عنوان مزیت شناخته می‌شود و باید مورد حمایت قرار گیرد؛ جوان گرایی و تربیت مدیران جدید و همچنین مسئله برجام است که دولت مسائل مردم را به برجام گره نزده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم مطالبه گری غیرواقع بینانه داشته باشیم، دولت با یک خزانه خالی و بدهکاری انباشته مواجه است و انتظارات باید متناسب با شرایط باشد.

دنیامالی اضافه کرد: آنچه بر اساس عدد و ارقام پیش بینی شده باید با همکاری بین مجلس و دولت محقق شود. همچنین خود تحریمی در درون دولت از بین برود ما با مدیران ناتوان و ترسو نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: ما امروز در کنار دولت هستیم و اجازه نمی‌دهیم اسکتبار جهانی خیال به ستوه آمدن ما را با ایجاد اختلاف بین دولت و مجلس در سر بپروراند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز