خبرگزاری کار ایران

علیپور خنکداری با اشاره به گزارش کمیسیون ویژه جهش تولید:

اعتبار ۳۲ هزار میلیاردی باید به صورت نقدی از محل هدفمندی برای اشتغال‌زایی اختصاص داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۵۴

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: ۳۲ هزار میلیارد اعتبار پیش‌بینی شده برای اشتغالزایی به دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال علی پور خنکداری در جلسه صحن علنی امروز (۹ آذر) مجلس شورای اسلامی، پس از استماع گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی  در خصوص نحوه اجرای بند(الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور گفت: از آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بابت اینکه روزهای سه‌شنبه صحن علنی را برای بررسی گزارش کمیسیون‌ها درباره معضلات کشور اختصاص داده است، تشکر می‌کنم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در بودجه سال ۱۴۰۰ به یکی از چالش های مهم اقتصادی یعنی اشتغال، بیکاری و تولید توجه کردیم، افزود: در بودجه امسال ۳۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال و تولید از محل تبصره ۱۴ در نظر گرفته شد.

وی خطاب به خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: «از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید». ما نمی‌خواهیم که ۳۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده در بند (الف) تبصره ۱۸ به عنوان اهرمی برای به میدان آمدن بانک‌ها برای کمک به بهبود اعتبارات استفاده شود، بلکه به دنبال آن هستیم که این اعتبار که به صورت نقد از محل هدفمندی یارانه ها در نظر گرفته شده، پرداخت و اجرایی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با طرح این سوال که چرا ناظران برنامه ریز استان درباره میزان تخصیص تسهیلات این بند گزارش نداده‌اند، گفت: با وجود گذشت ۹ ماه از سال به طرح‌های مربوط به اشتغال، تسهیلاتی داده نشده است. همچنین چرا همکاران ما گزارش مربوطه را به معاونت نظارت نداده‌اند تا بتوان از دولت در این رابطه سوال کرد؟ یک ریال به طرح‌ها داده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز