خبرگزاری کار ایران

محرم‌زاده با اشاره به گزارش کمیسیون ویژه جهش تولید:

وزارت اقتصاد هرچه سریع‌تر بستر اشتغال‌زایی برای جوانان مناطق محروم را فراهم کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۵۱

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از روند اجرای تبصره های ۱۴ و ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، احمد محرم‌زاده یخفروزان در جلسه صحن علنی امروز (۹ آذر) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، گفت: مجلس در خصوص مصوبه تبصره ۱۸ و ۱۴ بودجه سال ۱۴۰۰ مجموعا ۵۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم در نظر گرفت که با مخالفت دولت قبلی مواجه شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۸ ماه از زمان اجرای قانون می گذرد اما اقدام مثبتی انجام نگرفته است اگر تبصره ها عملیاتی نشود محرومیت مناطق محروم بیشتر خواهد شد.

وی گفت: از خاندوزی وزیر اقتصاد درخواست داریم نسبت به عملیاتی کردن تبصره‌های ۱۴ و ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ اهتمام جدی داشته باشد تا به واسطه آن جلوی بیکاری و محرومیت مناطق محروم گرفته شود و زمینه اشتغال برای جوانان و ارائه وام کم بهره فراهم شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تاکنون این مهم انجام نشده است و شاهد افزایش محرومیت‌ها در مناطق محروم هستیم. از دولت انقلابی و فسادستیز و وزیر اقتصاد خواهش داریم نسبت به عملیاتی کردن تبصره‌ها و رفع بیکاری جوانان در مناطق محروم و فراهم کردن تسهیلات کم بهره اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز