خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس دیوان عالی کشور از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۲۴۱

رئیس دیوان عالی کشور امروز دوشنبه ٨ آذرماه از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور امروز دوشنبه ٨ آذرماه از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بازدید کرد.

گفتنی است، رئیس دیوان عالی کشور در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مراجعه کنندگان از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم همچنین در ادامه از برخی واحد‌های مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از جمله واحد پشتیبانی، آمار، مدیریت اداره و پردازش داده‌های ثبتی بازدید کرد.

در ادامه این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در نشستی با مسئولان معاونت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با اشاره به بازدید خود از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: مشاهده تشکیلات هوشمند سازی در این مرکز قابل توجه بود و لذا از همه دست اندرکاران تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروزه دنیا با سرعت زیادی به سمت هوشمندسازی در حرکت است، افزود: اکنون قوه قضاییه باید تلاش خود را به کار گیرد تا با اختصاص اعتبارات لازم به این مرکز، مشکلات رفع شده و تجهیزات تکمیل گردد.

رییس دیوان عالی کشور تصریح کرد: در قوه قضاییه مسایل زیادی وجود دارد که نیازمند هوشمند سازی است لذا باید اولویت‌ها را شناسایی کرد.

در ادامه کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گزارشی از روند کار ارائه داد و به وظایف سامانه‌های مهم این مرکز از جمله سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی و سامانه خدمات الکترونیکی اشاره کرد.

وی با اشاره به راه اندازی باند مجرمان متواری تصریح کرد: در این زمینه با ناجا به توافق رسیدیم که به مجرم خدماتی از جمله خدمات بانکی ارائه نشود.

کاظمی فرد با اشاره به فعالیت کمیته استانداردسازی سامانه‌ها بیان داشت: پیشنهاداتی که از استان‌ها مطرح می‌شود از سوی قضات حاضر در کمیته مشورتی بررسی می‌شود؛ چراکه از لحاظ حقوقی ما مجاز به اظهارنظر نیستیم و تنها از جهات فنی باید ورود پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز