خبرگزاری کار ایران

وحیدی خبر داد؛

اختیار استانداران از سال آینده افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۰۹۳

وزیر کشور گفت: برنامه دولت این است که در سال آینده اختیارات فراوانی به استانداران داده شود و صندوق پیشرفت در استان‌ها راه‌اندازی شود و این تحول حکمرانی در استان‌ها است.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در آیین معارفه استاندار جدید ایلام اظهار کرد: مردم استان ایلام ایستادگی و مردانگی خود را در سخت‌ترین شرایط نشان داده‌اند و وجدان‌های بیدار رشادت ایلام استوار را فراموش نمی‌کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هسته‌ای استان، داریوش رضایی‌نژاد، گفت: دشمنان این ملت دشمنان دانش این ملت نیز هستند و دلیل این مدعا هم ترور کسانی مانند شهید داریوش رضایی‌نژاد است.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: مهمترین ظرفیت استان سرمایه‌ی انسانی است و همه‌ باید سعی کنیم تا مشکلات ایلام باید با جهش بیشتری حل شود.

وحیدی تاکید کرد: وظیفه دولت بسترسازی برای حل مشکلات مردم هر استان توسط خود آنان است و هر استان الگوی پیشرفت خود را دارد و نسخه‌ی خاص خود را می‌طلبد بر همین اساس برنامه دولت این است که در سال آینده اختیارات فراوانی به استانداران داده شود و صندوق پیشرفت در استان‌ها راه‌اندازی شود و این تحول حکمرانی در استان‌ها است.

وی ادامه داد:حرکت در چارچوب بیانیه دوم رهبر معظم انقلاب از مهم ترین اهداف دولت سیزدهم است و در این راستا تلاش خواهیم کرد با نگاه آرمان خواهانه و مبتنی بر واقعیت ها ایران اسلامی را بیش از پیش در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار دهیم  چون درک عمیقی از گذشته و نگاه بلندی به آینده دارد.

وحیدی تصریح کرد: دولت سیزدهم در ابتدای کار با مسائل و مشکلاتی روبرو بود و باید برخی مسائل را فوری سامان می‌داد تا به اطمینان خاطر برسیم که در این راستا افزایش ذخائر استراتژیک و تامین واکسن کرونا نیز با موفقیت حاصل شد.

وی با اشاره به سیاست خارجی فعال دولت سیزدهم اضافه کرد: شرکت در نشست شانگهای و سازمان همکاری های اکو در طول سه ماه گذشته در این چارچوب شکل گرفته و تعامل سازنده با همسایگان نیز از اولویت های کاری دولت بوده است.

وزیر کشور تاکید کرد: وزارت کشور در حوزه تعیین استانداران به دور از مسائل حاشیه‌ای تلاش کرده افراد متعهد، کارآمد و انقلابی را در این مسند مهم و حساس برگزیند و تنها حرکت در جهت برنامه های دولت برای پیشرفت همه جانبه کشور را مد نظر داشته است.

وحیدی تاکید کرد: سیاست دولت سیزدهم سیاست مفتحی است یعنی همه سلائق که دل در گرو پیشرفت کشور هستند را در بر می‌گیرد و دولت کسانی است که به دنبال تلف کردن وقت مردم نباشند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به سرعت رفع خواهند شد و دولت پرهیز دارد که وارد مسائل حاشیه‌ای شود و همه دولت متعهد به این وِیژگی‌ها است، دولت پیگیر حل مسائل اقتصادی مردم است و برنامه‌های خوبی دارد و کارهای خوبی در حال انجام است.

در پایان این نشست با تقدیر از زحمات نوذری ، حسن بهرام‌نیا به عنوان استاندار ایلام کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز