خبرگزاری کار ایران

باقری کنی:

نمی‌توان دوره زمانی برای این دور از گفت‌وگوها پیش‌بینی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۸۵۴

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران با یک اراده جدی و با یک تدارک قوی برای لغو تحریم های ظالمانه وارد گفتگوهای وین شده است.

به گزارش ایلنا، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در گفتگو با صداوسیما با بیان اینکه ایران با یک اراده جدی و با یک تدارک قوی برای لغو تحریم‌های ظالمانه وارد گفتگوهای وین شده است، گفت: ترکیب هیئت جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده این عزم و جدیت جمهوری اسلامی برای برداشتن گام‌هایی جدی در زمینه لغو تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه آمریکائی‌ها علیه ملت ایران دارد.

وی افزود: امیدواریم این گفتگوها به صورت مؤثر برای تأمین هدف جمهوری اسلامی ایران در زمینه لغو این تحریم‌ها نقش داشته باشد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه در این دور از گفتگوها تمرکز و اولویت اصلی بر لغو تحریم‌ها خواهد بود و دوره زمانی هم برای این دور از گفتگوها نمی‌توان پیش بینی کرد، تاکید کرد: در جلسه افتتاحیه که عصر دوشنبه در وین برگزار می‌شود چشم‌انداز آتی این دور از گفتگوها مورد بحث هیئت‌ها قرار می‌گیرد.

باقری اضافه کرد: به احتمال قوی روز دوشنبه چارچوب و دوره زمانی این دور از گفتگوها مشخص می‌شود.

وی اظهار داشت بحث‌های مختلف و مفیدی را هم با دو طرف روس و چین برای آمادگی آغاز گفتگوهای ایران و ۱+۴ در دور جدید گفتگوها که ۸ آذر در وین برگزار می‌شود، داشتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز