خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

آیین دانش آموختگی افسران جنگ الکترونیک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۲۴

آیین دانش آموختگی اولین دوره افسران جنگ الکترونیک(جنگال) نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان واحدی، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین دانش آموختگی اولین دوره افسران جنگ الکترونیک(جنگال) که در ستاد این نیرو برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جنگ الکترونیک گفت: معظم‌له در خصوص موضوع جنگ الکترونیک بیش از۱۸۰ فرمان صادر کرده‌اند که این نشان از اهمیت جنگال در عرصه قدرت بین المللی است و ما وظیفه داریم تا شتاب خود را در خصوص ارتقای توان جنگ های الکترونیک نیروهای مسلح بخصوص نیروی هوایی بیش از پیش بالا ببریم.

وی افزود: هر کشوری نتواند در حوزه جنگ الکترونیک رشد پیدا کند نمی‌تواند در مقابل تهدیدات نظامی بایستد، لذا تربیت افسران و متخصصان در زمینه‌های جنگ الکترونیک باید یکی از دغدغه‌های مهم مسئولین مربوطه باشد چرا که بدون نیروی انسانی متخصص در این حوزه نمی‌توان رشد قابل توجهی داشت.

قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز نیروی انسانی متخصص در راس مبانی و تجهیزات علمی قرار دارد که این موضوع یکی از مولفه‌های مهم رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای است.

وی گفت: جنگ الکترونیک یکی از مهم‌ترین مباحث قدرت است و ما امروز شاهد رشد و پیشرفت کشور در خصوص جنگ الکترونیک هستیم و در حال حاضر در مراسمی حضور داریم که تعداد زیادی از دانش آموختگان جنگال پس از طی دوره‌های تخصصی به مرحله جدیدی از این مبحث مهم و حیاتی راه یافته اند و این یکی از افتخارات بزرگ نیروی هوایی الهی است که شاهد آن هستیم.

در  این مراسم ضمن رونمایی از لباس جدید دانش آموختگان جنگ الکترونیک با اهداء لوح سپاس توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش و مسئولین این نیرو از فارغ التحصیلان جنگال تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز