خبرگزاری کار ایران

موسوی خبر داد:

یکشنبه آینده، نشست خبری رئیس مجلس با رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۱۴

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از برگزاری نشست خبری رئیس مجلس به منظور تشریح عملکرد مجلس یازدهم و پاسخ به سوالات خبرنگاران به مناسبت روز مجلس در هفته آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید نظام الدین موسوی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اعلام خبر نشست خبری رئیس قوه مقننه، گفت: در آستانه دهم آذر و روز مجلس، مجلس شورای اسلامی برنامه های مختلفی را در این هفته برگزار خواهد کرد. نشست خبری رئیس مجلس هفته آینده برگزار خواهد شد و در این نشست وی به تشریح عملکرد مجلس یازدهم خواهد پرداخت و به سوالات نمایندگان نیز پاسخ می دهد.

وی افزود: همچنین بعد از ظهر امروز نمایندگان مجلس جلسه ای را با رئیس قوه قضاییه و مسوولان این قوه خواهند داشت. که روسای مجلس و قوه قضاییه به طرح مسائل و مشکلات مردم در جهت هماهنگی میان دو قوه خواهند پرداخت. همچنین روسای کمیسیونهای اصل نود، قضایی و حقوقی، اقتصادی و جهش تولید نیز در این جلسه قرار است صحبت کنند.  هدف از این جلسه هماهنگی بین دو قوه برای دستیابی به راهکار مناسب برای حل مشکلات مردم است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در ادامه بیان کرد: روز چهارشنبه هفته جاری نیز جلسه هماهنگی بین مجلس و دولت  در صحن مجلس برگزار می شود و رئیس جمهور و اعضای دولت نیز در این نشست حضور خواهند یافت. در این جلسه رئیس جمهور گزارشی از عملکرد دولت از آغاز تا به امروز ارائه خواهد داد و هدف از این جلسه نیز هماهنگی و همکاری بین دولت و مجلس برای حرکت به سمت حل مشکلات مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز