خبرگزاری کار ایران

بنی گانتز:

اسرائیل نباید با آمریکا بر سر مسأله هسته‌ای ایران دعوا کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۱۹

وزیر جنگ اسرائیل در اظهاراتی، از ایران به عنوان بزرگترین دشمن و از آمریکا به عنوان بهترین دوست برای اسرائیل یاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیسیتی، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای در مورد احتمال درگیری نظامی با ایران گفت که پیش‌بینی نمی‌کنم که این جنگ، در هفته‌ها یا در ماه‌های آتی اتفاق بیفتد اما  این چیزی است که ممکن است اتفاق بیفتد.

وی در ادامه گفت: «آماده هستیم  و توانمندی خود را برای این  اقدام تقویت کرده‌ایم».

گانتز با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت که درباره زمان دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای نمی‌توانم برای شما تاریخ مشخصی تعیین کنم. امیدوارم هرگز این اتفاق رخ ندهد. 

وی هم چنین در مورد این که آیا «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم مانند او فکر می‌کند یا خیر، گفت: «ما در ایجاد پاسخ مورد نیاز به ایران بسیار هماهنگ هستیم. می‌دانیم چه چیزی وجود دارد، ما می‌دانیم که در حال انجام چه  کاری هستیم و می‌دانیم که چه چیزی می سازیم. به همه پیشنهاد می‌کنم به یاد داشته باشند که بزرگ‌ترین دشمن اسرائیل ایران است و بهترین دوست اسرائیل ایالات متحده و می‌دانند چگونه این دو را نگه دارند.  ما نباید با آمریکا برای حل مسأله ایران دعوا کنیم و نباید به هزینه آمریکایی‌ها با ایرانی‌ها خوب رفتار کنیم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز