خبرگزاری کار ایران

نشست بررسی طرح نیازسنجی دادگستری‌ها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۸۰

نشست بازبینی طرح کاربینی، کارسنجی و نیازسنجی دادگستری های سراسر کشور با حضور محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و سیدمحمد صاحبکار معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه‌قضاییه و جمعی از مدیران این دو معاونت در محل ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، طرح کاربینی، کارسنجی و نیازسنجی جهت توزیع عادلانه نیروی انسانی در حوزه‌های قضایی سراسر کشور است که به بصورت کاری مشترک بر اساس نیاز دو معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و راهبردی قوه قضاییه تهیه و تنظیم شد.

در این نشست بازبینی طرح کاربینی، کارسنجی و نیازسنجی دادگستری های سراسر کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا طرح مذکور مورد بازبینی مجدد قرار گیرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به اهمیت بهره برداری مناسب و حداکثری از این طرح بر ترکیب فرهنگ کار با برنامه‌ریزی به منظور اختصاص میزان نیروها در نقاط مورد نیاز تاکید کرد و بیان داشت: در بررسی این طرح باید از محصول کار اطمینان حاصل کرد تا نقشه راه با چشم انداز مطلوبی تبیین شود.

محمدباقر الفت ضمن تشکر از توجه و همکاری همکاران حاضر در نشست افزود: اثر بخشی، افزایش رضایتمندی جامعه، رسیدگی به پرونده ها در اسرع وقت و افزایش کیفیت کار از جمله نتایجی است که باید پیش بینی و حاصل شود تا اجرای طرح را تضمین کند و نقطه اتکا تصمیمات بر اساس کارسنجی مذکور اتخاذ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز