خبرگزاری کار ایران

قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان شهری و روستایی ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۹۴

وزیر کشور در نامه‌ای به ستاد وزارت کشور، سازمان‌ها و استانداری‌ها و شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور ساختار و ماموریت‌های قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، در نامه احمد وحیدی با اشاره به ضرورت جبران عقب‌ماندگی‌های چند ساله در حوزه ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور که مستلزم مجموعه اقداماتی جهادی، هوشمندانه و بن‌بست‌شکن است، ایجاد ساز و کاری مفهومی تحت عنوان "قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور" را ابلاغ و اعلام کرد

وی ادامه داد: مسئولیت قرارگاه با شخص اینجانب بوده که متعاقباً قائم مقام معرفی شده در آن قرارگاه، بعنوان جانشین وزیر در حوزه‌های تأمین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی اقدامات اجرایی خود را آغاز خواهد کرد.

وزیر کشور اظهار کرد: معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی و نیز سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عنوان ارکان این قرارگاه ضمن انجام امورات جاری، کلیه اقدامات و برنامه‌ها و تخصیص منابع و امکانات و ... خود در حوزه وظایف کارگروه‌های مندرج در ساز و کار ابلاغی پیوست را با هماهنگی قرارگاه انجام خواهند داد.

طبق ابلاغیه وزیر کشور، معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع و نیز هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت متبوع تدوین برنامه‌های تخصصی و توزیع منابع را در چهار چوب شرح خدمات پیوست با نظر و هماهنگی قرارگاه انجام خواهند داد.

وحیدی خاطرنشان کرد: کلیه برنامه‌ها، مکاتبات، جلسات، بازدیدها و ... در حوزه‌های ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی که مستلزم اعلام نظر شخص اینجانب است، از طریق قرارگاه بررسی و در صورت تشخیص به اینجانب ارجاع خواهد شد.

وی افزود: قرارگاه مسئول ایجاد هماهنگی بین کلیه رده‌های تابعه و وابسته وزارت کشور در حوزه ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی بوده و هرگونه مکاتبه یا اعلام نظر و یا حضور در جلسات و مجامع رده های وزارت متبوع (در محدوده وظایف آن قرارگاه) در مبادی بیرون وزارت می‌بایست با هماهنگی و تحت اشراف و سیاست‌های واحد قرارگاه انجام شود.

براساس این گزارش، ماموریت قرارگاه در حوزه‌های تعیین شده شامل اعمال حاکمیت، انجام مطالعات و تعیین سیاست‌ها، جذب و هدایت منابع، فرهنگ‌سازی، تامین (خرید داخلی یا خارجی) و توزیع تجهیزات مطابق برنامه‌ها و اولویت‌ها خواهد بود که باید دو اصل حداکثر نمودن تولید داخل و نیز ایجاد فرصت‌های شغلی در تصمیم‌گیری‌ها مد نظر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز