خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

ایران بیش از هر دوران تاریخی به همدلی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۷۰۸

وزیر کشور در پیامی هفته بسیج را محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، بسیجیان انقلابی و عزیز کشور تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام احمد وحیدی وزیر کشور به مناسبت هفته بسیج بدین شرح است:

بسیج نماد اقتدار ملی، بصیرت، آگاهی، اخلاص و ایثار در  کشور است. این نیروهای ارزشمند و خدوم که روزگاری با لباس رزم به دفاع جانانه و قهرمانانه از خاک میهن عزیز ایران اسلامی در برابر دشمن بعثی صدام پرداختند و با دلاوری و شجاعتی مثال زدنی برگ زرینی را در تاریخ مقاومت این سرزمین رقم زدند؛ امروز هم با همان انگیزه و ایمان درونی در آوردگاه جنگ فرهنگی و روانی دشمن، مبارزه با بیماری کرونا و تحریم های ظالمانه دشمن کمر همت بسته اند و به سهم خود نقش آفرینی موثری در دفاع و پایداری کشور در طول تاریخ چهار دهه ای انقلاب شکوهمند اسلامی ایفا کرده اند.

وقتی سخن از بسیج است تداعی گر این موضوع به ذهن و اندیشه ادمی است که کار و تولید و پیشرفت کشور نیازمند بسیج واقعی و حرکت از درون و رهایی از وابستگی و اتکای به بیرون است. راز بقا و ماندگاری بسیج در داشتن روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی است.

تجربه مبارزه با بیماری کرونا در طی دو سال اخیر کارآمدی و اثرگذاری نهاد ارزشمند بسیج را در تقویت خدمات رسانی به مردم  به صورت مشخص تر در طرح شهید سلیمانی و غربالگری بیماران کرونایی نشان داد و امید بر این است که این تجربه موفق در سایه توجهات به بیانات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا ، بتواند افق هایی جدید در راستای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بگشاید.

ایران عزیز اسلامی بیش از هر دوران تاریخی به همدلی، هم افزایی و تلاش واحد برای عبور از تنگناهای تحریمی و مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز دارد و این مهم در گرو یکدلی و بسیج امکانات و منابع کشور است. اینجانب با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان انقلابی، جان برکف و مبارز در سراسر کشور و به خصوص در مجموعه ستاد و صف وزارت کشور، آرزوی صحت و سلامتی و توفیقات الهی در مسیر تعالی اسلام و کشور و خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز