خبرگزاری کار ایران

گروسی در نشست خبری مشترک با اسلامی مطرح کرد؛

تاکید بر ادامه همکاری‌ها با پیدا کردن زمینه‌های مشترک/ تلاش ما این است که نشست امروز نتیجه مثبتی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۵۵۴

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: موضوعاتی وجود دارد که ما و رئیس سازمان آنرژی اتمی ایران آن را بررسی می‌کنیم. می‌خواهیم برنامه‌های خود را با نگاه بر تولید انرژی پاک ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست خبری مشترک با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، گفت: اجازه دهید در ابتدا سخنانم را با تشکر از رییس سازمان انرژی اتمی ایران به خاطر مهمان‌نوازی آغاز کنم. چند ماه قبل که اینجا بودم تفاهم کردیم که من برگردم تا گفت‌گوهایمان را در خصوص مسائل مشترک ادامه دهیم و همچنین من با مقامات سیاسی دیدار کنم و امروز همانطور که می‌دانید با وزیر امور خارجه ایران دیدار خواهم کرد. 

وی ادامه داد: ما صحبت‌های مهمی داشتیم و دنبال این هستیم که کارمان را با نگاه به پیدا کردن زمینه‌های مشترک ادامه دهیم. این از موضوعاتی است که ما و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آن را بررسی می‌کنیم. ما می‌خواهیم برنامه‌های خود را با نگاه بر تولید انرژی پاک ادامه دهیم که می‌دانید در نشست آب‌و‌هوایی گلاسکو مورد تاکید قرار گرفته است.

گروسی عنوان کرد: تلاش ما این است که نشست امروز نتیجه مثبتی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز