خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران:

شهرداری تهران باید تا پایان سال ۱۴۰۰، دو مرکز طبقه‌بندی پسماند را افتتاح کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۴۰۵

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری وضعیت مرکز پردازش و دفع پسماند‌های آراد کوه تاکید کرد و گفت: شهرداری تهران باید تا پایان سال ۱۴۰۰، دو مرکز MRF (طبقه بندی پسماند) را افتتاح کند و به بهره‌برداری برساند.

به گزارش ایلنا، علی دیزجی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در نشست با مسئولان شهرداری تهران و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری وضعیت مرکز پردازش و دفع پسماند‌های آراد کوه تاکید کرد و گفت: یکی از معضلات زیست محیطی که باعث نگرانی عموم شهروندان و همچنین بوی نامطبوع در جنوب شهر تهران شده‌است، مشکلات مجتمع آرادکوه است و جلسه‌ای برای ساماندهی این مشکل با دستگاه‌های متولی این امر برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد مرکز MRF (طبقه بندی پسماند) کوهک توسط شهرداری تهران افتتاح و به بهره‌برداری برسد؛ همچنین شهرداری تهران باید تا پایان سال ۱۴۰۰، دو مرکز MRF (منطقه ۴ و کوهک) را افتتاح کند و به بهره‌برداری برساند.

وی تصریح کرد: مطالعات جانمایی و مکان‌یابی مرکز جدید به‌منظور پردازش و دفع پسماند‌های تهران تا آخر سال ۱۴۰۰ توسط شهرداری تهران انجام خواهد شد و جهت اقدامات بعدی به اداره کل محیط زیست استان تهران ارسال می‌شود.

دیزجی گفت: به‌منظور ارتقاء و افزایش تصفیه‌خانه جهت پذیرش کلیه شیرآبه‌های تولیدی مرکز آراد کوه، شهرداری تهران موظف است طرح مذکور را در اسرع وقت در شورای شهر تهران مطرح و نتیجه را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و اداره کل محیط زیست استان تهران ارسال کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران همچنین در پایان تاکید کرد: برای بررسی ابعاد موضوع و حل فوری مشکلات این موضوع بازدیدی از مجتمع آرادکوه در اسرع وقت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز