خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

راهبردهای شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت، عملیاتی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۷۵۵

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: راهبردهای شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت، ظرف یک ماه آینده به برنامه‌های عملیاتی تبدیل شود و به عنوان نقشه راه فعالیت‌های سازمان در دوران تحول و تعالی ملاک عمل قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه شورای عالی تحول و تعالی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور حسن بابائی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کاظمی قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضائیه و معاونین و تعدادی از مدیران کل سازمان ثبت اسناد برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، بابائی با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نهادهای حاکمتی بوده و دارای وظایف و اختیاراتی است که هر از چند گاهی نیازمند بازنگری در فرآیندها، روش‌ها و انتظارات است، تاکید کرد: در دوران تحول و تعالی تعجیل در تشکیل این جلسات به جهت پیشبرد اجرای برنامه عملیاتی فوق، امری مهم و ضروری است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: سند تحول قضایی با نگاه استراتژیک تدوین شده و جهت دستیابی و اجرا نیازمند تشکیل جلسات هفتگی، جمع بندی، بررسی نقاط قوت و ضعف، ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات و اعلام نظر استان‌ها در بازه‌های زمانی اعلامی است.

وی تاکید کرد: راهبردهای اعلامی ظرف حداکثر یک ماه آینده به برنامه‌های عملیاتی تبدیل شود و به عنوان نقشه راه فعالیت‌های سازمان در دوران تحول و تعالی ملاک عمل قرار گیرد.

بابائی تصریح کرد: در بحث رفاهی و رضایت کارکنان، اقدامات خوبی با تخصیص اعتبار لازم به زودی انجام می‌شود.

در این جلسه هر یک از اعضای حاضر دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص سند توسعه سازمان ثبت اسناد و املاک بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز