خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

وظیفه بسیج ارائه خدمات گسترده و وسیع به مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۴۳۳

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: معتقدیم که وظیفه ما ارائه خدمات بسیار گسترده و وسیع به مردم ایران است.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین افتتاحیه ۲۵۵۰ پروژه محرومیت زدایی سازمان بسیج مستضعفین که در سازمان بسیج برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج را خدمت ملت بزرگ ایران تبریک عرض می کنم. درگام دوم انقلاب یکی از راهبردهایی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارند، حضور مردم در عرصه  و نقش آفرینی است.

وی افزود: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی وظیفه فراهم کردن بستری برای حضور مردم در عرصه را بر دوش دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که بحمدالله کشور ما ظرفیت های عظیمی برای حل مسائل دارد، ادامه داد: خدا را شاکریم که رویکرد امروز دولت استفاده از ظرفیت های مردمی در یک برنامه هوشمند برای حل مسائل کشور است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: انشاءالله مسیری فراهم شود که مردم عزیز ما ذیل این تشکیلات انقلابی نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به افتتاح ۲۵۵۰ پروژه محرومیت زدایی یادآور شد: معتقدیم که وظیفه ما ارائه خدمات بسیار گسترده و وسیع به مردم ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به پروژه های محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: تشکیلات مردمی بسیج که برای مردم است ان شا الله برای مردم و بیش از پیش خدمت کند. از همه‌ی گروه های جهادی که در این پروژه شرکت کردند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز