خبرگزاری کار ایران

علم‌الهدی:

اخیراً صدور نفت روزانه ما به سایر کشورها بالا رفته و پول‌های آن را نیز می‌گیریم/ اگر سران سه قوه بتوانند با فساد مقابله کنند، ما به عدالت سراسری می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۶۳۵

امام جمعه مشهد گفت: اگر سران سه قوه بتوانند با فساد مقابله کنند، ما به عدالت سراسری می‌رسیم در غیر این صورت همه تلاش‌ها بی اساس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: اخیراً کشورهای اروپایی فهمیدند که نفت ایران مستقل است و اگر خودشان به معامله با ایران بیایند یوغ آمریکا از گردن آنها برداشته می‌شود. چین و ژاپن و هند این موضوع را قبلاً متوجه شده بودند. نفت مستقل برای ایران است. این فکر در کشورهای دیگر باعث شده که اخیراً صدور نفت روزانه ما به سایر کشورها بالا رفته و پول‌های آن نیز داریم می‌گیریم. حتی دلارهای بلوکه شده هم در روزهای اخیر به مملکت بازگشت. 

امام جمعه مشهد افزود: این موضوع برای آمریکا بزرگترین مصیبت است لذا تنها فکری که به ذهن آمریکا رسید، این بود که دست به توطئه نفت بزند تا انتقال نفت ایران امنیت نداشته باشد که خوشبختانه با همت غیورمردان سپاه ما این توطئه شسکت خورده آمریکا را شکست دادند. حتی کشورهای اروپایی نیز خواسته این مطلب هستند. اخیراً سیاست‌های دولت با کشورهای اروپایی در همین راستاست که آنها می‌خواهند مستقلاً با ما ارتباط برقرار کنند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: دشمن، دشمن است و جز دشمنی با ما کاری نمی‌کند و لازم است با قدرت در مقابل آنها بایستیم.

وی گفت: از رییس قوه قضاییه تشکر می‌کنم که فسادستیزی را با اقتدار ادامه می‌دهد. محور ‌اصلی نظام ما عدالت است. نقطه نهایی حرکت سیاسی اجتماعی نظام ما رسیدن به عدالت سراسری است. عدالت تضمین نمی‌شود مگر اینکه با تبعیض و فشاد مقابله شود. اگر سران سه قوه بتوانند با فساد مقابله کنند، ما به عدالت سراسری می‌رسیم در غیر این صورت همه تلاش‌ها بی اساس است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه نظام ما را بیمه می‌کند، در سیاست خارجی استکبارستیزی و در سیاست داخلی تبعیض و فساد ستیزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز