خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور شهادت کارکنان نیروی انتظامی کرمان را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۹۹

وزیر کشور و جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور نیروی انتظامی شهادت فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر ناجا و ۲ تن از نیروهای یگان تکاوری شهرستان بم که در راه امنیت به شهادت رسیدند، تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور در پیام خود خطاب به سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،  نوشت: شهادت دلاور مردان فرماندهی انتظامی استان کرمان شهیدان والا مقام سرهنگ «مهدی توسنگ»، سرکار استوار «احسان شیرخانی»، سرباز وظیفه «امیرحسین خدادادی»  که در دفاع از امنیت کشور و مردم به شهادت رسیدند،  موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب شد.

در ادامه پیام تسلیت وزیر کشور آمده است: این شهدای بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کردند، بی‌شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود. شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می شود، افتخار دفاع از امنیت کشور، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

وحیدی این حادثه غمبار را به محضر رهبر معظم انقلاب،  فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی به ویژه  فرمانده این نیرو و خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان این شهیدان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت کرده است.

گفتنی است این شهیدان در درگیری با اشرار مسلح در دشت سمسور در مرز استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و به همرزمان شهیدشان پیوستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز