خبرگزاری کار ایران

نخعی در تذکر شفاهی:

وزیر آموزش و پرورش باید دلسوز، متخصص و تحول خواه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۹۶۷

نماینده مردم نهبندان در مجلس با اشاره به ضرورت توجه به بازنشستگان فرهنگی، خرید خدمات، نهضتی ها و مربیان قرآنی گفت: باید فردی وزیر آموزش و پرورش شود که دلسوز، متخصص و تحول خواه بوده و از میان معلمان باشد همچنین تعامل با مجلس و سایر ارکان حاکمیت ضروری است.

به گزارش ایلنا، مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی در جلسه صحن علنی امروز (۲۶ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: برخلاف نظر بدخواهان مجلس و دولت در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز به عنوان ولی نعمتان اصلی خود همکاری کامل و صد درصدی در چارچوب قانون اساسی دارند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: همانگونه که رئیس جمهور در جلسه روز گذشته گفته اند دولت براساس شاخص های خود فردی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرده است و مجلس نیز براساس اختیار قانون خود این موضوع را بررسی و اقدام کرد.

وی اضافه کرد: مردم بدانند نمایندگان براساس سوگندی که یاد کردند و براساس قانون و با در نظر گرفتن مصلحت کشور و در جهت تامین حقوق مردم و فرهنگیان اقدام کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بدخواهان کشور بدانند که با گل آلود کردن، نمی توانند اختلافی بین مجلس و دولت ایجاد کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تشکر از دولت به دلیل معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کوتاه ترین زمان ادامه داد: در حال حاضر فرهنگیان با مشکلات بسیاری رو به رو هستند و باید مشکل رتبه بندی آن ها هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به بازنشستگان فرهنگی، خرید خدمات، نهضتی ها و مربیان قرآنی ادامه داد: باید فردی وزیر آموزش و پرورش شود که دلسوز، متخصص و تحول خواه بوده و از میان معلمان باشد همچنین تعامل با مجلس و سایر ارکان حاکمیت ضروری است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز