خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی امروز؛

قالیباف سالروز آزادسازی سوسنگرد و روز حماسه و ایثار را گرامی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۷۸۷

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد و روز حماسه و ایثار گفت: امروز ما و مسئولان باید در سختی ها کنار مردم و مستعضفان باشیم و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه، ضمن تبریک ۲۶ آبان ماه که مصادف با سالروز آزادسازی سوسنگردی است، گفت: این روز، روز رشادت مردان و زنان این خطه در شهر سوسنگرد بود که شاهد بودیم تا تانک های رژیم بعثی و صهیونیستی وارد سوسنگرد شوند، زن و مرد در دشت آزادگان جنگیدند؛ این روز را گرامی داشته و یاد همه شهدا و رزمندگان این خطه به خصوص خوزستان را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: دیروز نیز روز ۲۵ آبان ماه مصادف با روز حماسه و ایثار و از روزهای به یادماندنی در استان و شهر اصفهان بود که در یک روز، ۳۷۰ شهید در این شهر تشییع شد و همزمان بیش از هزار نفر به جبهه اعزام شدند که از افتخارات و جانفشانی های این ملت بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان نمایندگان و همه مسئولان باید به این روز خون و شهادت و به خصوص به مردم و مستضعفان که ایستادند و عزت و افتخار آفریدند و خون دادند، توجه کنیم و امروز ما هستیم که باید در سختی ها کنار آنها باشیم و مشکلات آنها را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز