خبرگزاری کار ایران

صباغیان در اخطار قانون اساسی مطرح کرد؛

جای خالی وضعیت آسیب‌های اجتماعی در گزارش عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۳۲

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: در گزارش‌های عملکرد دولت‌های گذشته باید درباره وضعیت آسیب‌های اجتماعی با توجه به اهمیت آنها نیز توضیحاتی داده شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق در جلسه علنی امروز (۲۵ آبان) مجلس شورای اسلامی در اخطاری به استناد بند ۱۲ اصل ۳ قانون اساسی و مواد ۴۳ و ۴۴ و ۴۵ آیین نامه داخلی به گزارش "شاخص‌های اقتصادی عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم" کمیسیون اقتصادی اشاره کرد و گفت: امیدواریم چنین رویه ای برای همه دولت ها رقم بخورد تا زمان تحویل دولت، مردم و نمایندگان بدانند که با چه شاخص هایی دولت تحویل گرفته شده و با چه شاخص هایی تحویل داده شده است.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس افزود: در این گزارش دولت پیرامون رشد اقتصادی ۲ یا ۴ درصدی و یا آمار بیکاری ۲۰ درصدی در هنگام تحویل آن از دولت دوازدهم توضیح داده است، اما با توجه به افزایش آسیب های اجتماعی و اهمیت آنها بهتر است که درچنین گزارش هایی درباره آمار اعتیاد، طلاق، تعداد زندانیان و سرقت نیز توضیحاتی ارائه دهد.

وی یادآور شد: کمیسیون اقتصادی یا سایر کمیسیون های مجلس می توانند این گزارش را تکمیل کنند و درباره وضعیت اجتماعی که می تواند در آینده بُعد نظارتی مجلس را قوی تر کند، گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز