خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه وزیر کشور به مسئولان مناطق زلزله زده استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۷۰۲

وزیر کشور در گفتگو با استاندار، فرماندار و هلال احمر استان هرمزگان خواستار بررسی و کمک فوری به مردم مناطق زلزله‌زده این استان شد.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور عصر یکشنبه و در پی وقوع زلزله در جنوب کشور بلافاصله با مسئولان استان هرمزگان در جریان آخرین وضعیت زلزله زد‌گان در این منطقه قرار گرفت.

وحیدی افزود: نیروی دریایی سپاه، هلال احمر، استانداری و ستاد بحران همه در حال آماده باش به سر می برند.

وی در مورد آخرین خسارت به این مناطق نیز افزود: تا این لحظه یک تن بر اثر سقوط تیر برق جان باخته است و تاکنون خسارت جانی دیگری گزارش نشده است.

وزیر کشور تصریح کرد: آسیب جزیی به مناطق مسکونی وارد شده و تیم هایی برای بررسی میزان خسارت به منزل روستائیان اعزام شدند.

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، امروز ۲ زلزله به فاصله یک دقیقه استان هرمزگان را لرزاند. زلزله‌ای به بزرگای ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه امروز یکشنبه ۲۳ آبان ماه، در عمق ۱۵ کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگای ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه فین هرمزگان را لرزاند.

همچنین تاکنون پنج پس لرزه با بزرگای ۴، ۴، ۳.۹، ۳.۴ و ۴.۵ در قعه قاضی، فین و فارغان رخ داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز