خبرگزاری کار ایران

روح‌الامینی در تذکر شفاهی:

بهتر است ما مسئولان بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم/ تریبون‌های نماز جمعه و رسانه ملی، محل وحدت مردم و مسئولان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۴۴۸

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه شایسته سالاری متفاوت است از نسبت های نصبی و سببی گفت: بی شک توجه به شایستگی افراد با نسبت های سببی، نصبی، باندی و گروهی تفاوت دارد و باید توجه کرد جوانان انقلابی را باید امیدوار کرد و به انقلابیون در جای جای کشور بیشتر باید ارج و قرب نهاد.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در نشست علنی امروز (۲۳ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به مسئولان اجرایی کشور اظهار داشت: بهتر است ما مسئولان در شرایط کنونی کشور در رفتار و گفتار، دقت دوچندانی داشته باشیم و بهتر است بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم را.

نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: بهتر است به جای نمک به زخم مردم پاشیدن از طریق حرف ها ، با آنها همدردی کنیم و بهتر است تریبون های مهمی مثل نماز جمعه و رسانه ملی، پناهگاه مردم و محل وحدت مردم و مسئولان باشد. ما وکیل ملت هستیم و همه مسئولان قوا در یک کشتی نشسته ایم و بی شک افراط و تفریط در ارتباط دولت و مجلس شایسته نیست.

وی ادامه داد: نه رأی همگانی به همه کابینه و نه رد دوفوریت لایحه درخواستی امروز دولت، هیچکدام طبیعی نیست. شرایط حمایتی آحاد نظام از دولت را دولت باید ارج بنهد و از آن استفاده کند و وزرا توجه کنند اثر وضعی سایه های بر سر بعضی از وزرا و وزارتخانه ها، دولت محترم و رئیس جمهور انقلابی باید کم کند.

نماینده تهران در مجلس با تاکید بر اینکه شایسته سالاری متفاوت است از نسبت های نصبی و سببی گفت: بی شک توجه به شایستگی افراد با نسبت های سببی، نصبی، باندی و گروهی تفاوت دارد و باید توجه کرد جوانان انقلابی را باید امیدوار کرد و به انقلابیون در جای جای کشور بیشتر باید ارج و قرب نهاد و نگذاریم آنها به گوشه ای بی تفاوتی بروند و به مردم بازگشت کنیم و شرایط بهتری برای مردم رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز