خبرگزاری کار ایران

حاجی‌زاده:

رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است/ سال‌ها تلاش دشمنان در حوزه تحریم تسلیحاتی به نتیجه نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۴۲۴

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: اگر رژیم صهیونیستی بهانه دست ما دهد و آغاز کننده باشد؛ پایان کار با ماست.

به گزارش ایلنا، سردار امیر علی حاجی زاده در حاشیه مراسم یادواره شهدای هوا فضای سپاه و گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت حاج حسن تهرانی مقدم در خصوص تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونسیتی و آمریکا تصریح کرد: بین تمام کشور‌های دنیا تنها حکومت و رژیمی که راجع به بقاء، موجودیت و ادامه حیات صحبت می‌کنند و دور هم جمع شده و هم اندیشی می‌گذارند؛ رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رژیمی که راجع به موجودیتش صحبت می‌کند، محکوم به نابودی است و نمی‌تواند راجع به کشور دیگری سخن بگوید، تهدیدات مقامات این رژیم بیشتر مصرف داخلی دارد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران تاکید کرد: مقامات رژیم صهیونیستی می‌دانند که آن‌ها می‌توانند آغاز کننده باشند، ولی پایان کار با ماست؛ پایان این کار نابودی رژیم صهیونیستی است.

حاجی زاده خاطر نشان کرد: اگر بهانه‌ای دست ما بدهند، دیگر بعد از این دوره را نخواهند دید و قطعا نابودی آن‌ها - به لحاظ تاریخی - جلو خواهد افتاد.

وی گفت: طهرانی مقدم و یاران شهیدش بنیانی را گذاشتند و راهی را به ما یاد دادند که این مسیر، مسیر موفقیت است.

حاجی زاده در حاشیه مراسم یادواره شهدای هوا فضای سپاه و گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت حاج حسن تهرانی مقدم تصریح کرد: امروز امنیت کشور مثال زدنی است، لزومی ندارد ما راجع به حد توانمان حرف بزنیم، چون به اندازه کافی دشمنان صحبت می‌کنند؛ امروز می‌گویند بیاید راجع به موشک مذاکره کنیم، پهپاد‌های جمهوری اسلامی خاری بر چشم دشمنان شده و می‌گویند این‌ها را باید محدود کنید. 

وی افزود: سال‌ها تلاش دشمنان در حوزه تحریم تسلیحاتی به نتیجه نرسیده است، اجازه واردات به ما نمی‌دادند و امروز تحریم می‌کند و مشکلات ایجاد می‌کنند که ما صادرات نداشته باشیم، لذا این قدرتی که امروز فراهم شده نتیجه راه و روش و فرهنگ شهدایی مثل طهرانی مقدم است، یعنی طهرانی مقدم و یاران شهیدش بنیانی را گذاشتند و راهی را به ما یاد دادند که این مسیر، مسیر موفقیت است.

حاجی زاده گفت: این الگو فقط مختص کار نظامی و امنیتی و دفاعی نیست، بلکه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و هرجایی می‌توان از این الگو استفاده کرد و در آن صورت قطعا موفق خواهیم شد، امروزه با توجه به عقب افتادگی‌ها در حوزه اقتصاد و اینکه مردم تحت فشار هستند، ما به این الگو و روش‌ها نیاز داریم تا بتوانیم سد فناوری‌های حوزه غیرنظامی و صنایع مختلف را بشکنیم؛ این شدنی است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه خاطر نشان کرد: شهید طهرانی مقدم و شهدایی از این جنس واقعاً یک استثنا نبودند، بلکه این‌ها از دل همین مردم برآمدند، رشد و ایستادگی کردند، روحیه خودباوری را داشتند و با اخلاص شان به این درجه رسیدند که امروز بنیانگذار کاری بزرگ شدند.

وی افزود: اکثر جوانان کشور بالقوه خودشان یک طهرانی ‌مقدم هستند، منتها باید در مسیر رسیدن به اهداف اولاً مقاومت و ایستادگی کنند، یک روز مشکل و مسئله ما موشک بود، اما امروز دیگر مسئله ما موشک نیست بلکه امروز ما باید عرصه‌های دیگری را دنبال کنیم، لذا هر جمعی از این جوانان که در مجموعه‌هایی فعال هستند به گفته مقام معظم رهبری آنجا را مرکز دنیا بدانند و مهمترین کار برای خود تلقی کنند، اگر تلاش کنند و در مقابل سختی‌ها ایستادگی کنند و کارشان خالصانه باشد، قطعاً طهرانی‌مقدم آن کار و پیروز و موفق خواهند شد.

وی گفت: امروز در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی به نقاط خوبی رسیدیم و در سایه این امنیت باید سایر عرصه‌ها فعالیت فعال شود و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز