خبرگزاری کار ایران

رشیدی طی تذکر شفاهی:

هیأت دولت باب تعامل با مجلس را نبندد/ اعضای دولت به مجلس نیاز داشتند، دارند و خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۰۰۷

عضو هیات رئیسه مجلس از رئیس جمهور و هیات دولت خواست تا با قطع تعامل با مجلس که از آن رأی اعتماد گرفته اند سوءظن ایجاد نکنند.

به گزارش ایلنا، محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (۱۹ آبان) مجلس ضمن قدردانی از رئیس جمهور و هیات دولت برای سفرهای استانی، تلاش های شبانه روزی و اتفاقات مثبتی که در واردات واکسن و درمان بیماران کرونایی افتاد به طوری که روند نزولی در شیوع این بیماری طی می شود در تذکر به رئیس جمهور و هیات دولت، گفت: شما از مردم دو بار رأی گرفتید یک بار رئیس جمهور به طور مستقیم از مردم رأی گرفت و یک بار هم هیات دولت از مجلس و نمایندگان مردم رأی اعتماد گرفتند بنابراین خواهش می کنم باب تعامل با مجلس را نبندید.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حمایت نمایندگان مجلس از دولت انقلابی در ادوار مجلس بی نظیر بود و ما به تکلیف خود در این زمینه به خوبی عمل کردیم.

وی تاکید کرد: اعضای هیات دولت باید از مشورت با نمایندگان استفاده کرده و به آن ها پاسخگو باشند و با قطع تعامل نباید بدبینی و سوءظن ایجاد کنند. ضمن اینکه باید به این نکته توجه کنند که به مجلس نیاز داشتند، دارند و خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز