خبرگزاری کار ایران

در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ انجام شد؛

غرش موشک‌ تمام ایرانی/ «قدیر» اهداف را در ۳۰۰ کیلومتری منهدم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۳۲۱

یگان‌های شناوری نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک‌های تمام ایرانی قدیر اهداف سطحی خود در دریا را منهدم کردند.

به گزارش ایلنا، در ادامه مراحل اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش، یگان‌های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش با اجرای آتش موشکی اهداف سطحی خود در دریا را به دقت مورد اصابت قرار دادند.

امیر دریادار سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش با اعلام این خبر، گفت: در این مرحله از رزمایش ناوشکن موشک‌انداز با شلیک موشک کروز بردبلند ایرانی «قدیر» هدف سطحی خود را در فاصله ۳۰۰ کیلومتری مورد اصابت قرار داد.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰، توان موشکی نیروی دریایی ارتش را یکی از برگ‌های برنده جمهوری اسلامی ایران در هر نبرد دریایی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز یگان‌های موشکی نیروی دریایی ارتش در سرتاسر سواحل کشورمان مستقر هستند و آماده‌اند تا هر متجاوزی را که قصد تعدی به آب‌های جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، با آتش موشکی سنگین خود در قعر دریا مدفون کند.

گفتنی است، موشک برد بلند قدیر ایرانی می‌تواند اهداف ثابت و متحرک را در عمق آب‌های دوردست و فاصله بیش از ۳۰۰ کیلومتر مورد هدف قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز